Copy: "Playing is fun if you don't push it too far.
Every game has it's own rules. But there is one for all: knowing when to stop. Before it is no more fun. Excesses can ruin everything, even the most innocent and safe games."
(Jugar es divertido si no lo llevas demasiado lejos.
Cada juego tiene sus propias reglas. Pero hay una común para todos: saber cuando parar. Antes de que deje de ser divertido. Los excesos pueden arruinarlo todo, incluso los juegos más inocentes y seguros)
Every game has it's own rules. But there is one for all: knowing when to stop. Before it is no more fun. Excesses can ruin everything, even the most innocent and safe games."
(Jugar es divertido si no lo llevas demasiado lejos.
Cada juego tiene sus propias reglas. Pero hay una común para todos: saber cuando parar. Antes de que deje de ser divertido. Los excesos pueden arruinarlo todo, incluso los juegos más inocentes y seguros)
Agency: Grey, Milan, Italy
Executive Creative Director: Francesco Emiliani
Head of Art: Francesco Fallisi
Art Director: Andrea Pioppi
Copy Supervisor: Claudia Bavelloni
Copywriter: Livia Cappelletti
Art Buyer: Virginia Salvucci
Photographer: Giacomo Biagi (DV Milano)
Executive Creative Director: Francesco Emiliani
Head of Art: Francesco Fallisi
Art Director: Andrea Pioppi
Copy Supervisor: Claudia Bavelloni
Copywriter: Livia Cappelletti
Art Buyer: Virginia Salvucci
Photographer: Giacomo Biagi (DV Milano)