Copy: "Once again this year, our fearless hunters face the most ferocious farm-bred prey.
You're going to like this one. They breed partridges, pheasants, hares and other "wild-life", then free them in the woods just before hunting season. Thus our fearless hunters hunt down animals that don't know the territory, have no experience and are on average much slower than real game. And still, they manage to brag about their killings.
Hunting is no joke. Unfortunately."
You're going to like this one. They breed partridges, pheasants, hares and other "wild-life", then free them in the woods just before hunting season. Thus our fearless hunters hunt down animals that don't know the territory, have no experience and are on average much slower than real game. And still, they manage to brag about their killings.
Hunting is no joke. Unfortunately."
(Una vez más, este año nuestros intrépidos cazadores se enfrentan a la presa más feroz criada en granjas.
Esto te va a gustar . Crian perdices, faisanes, liebres y otra "vida silvestre" para luego liberar dichos animales en el bosque justo antes de temporada de caza. De esta manera, nuestros valientes cazadores pueden dar caza a animales que no conocen el territorio, no tienen experiencia y son de media mucho más lentos que los salvajes. Y aún así, consiguen alardear de sus piezas.
La caza no es una broma. Lamentablemente )
Esto te va a gustar . Crian perdices, faisanes, liebres y otra "vida silvestre" para luego liberar dichos animales en el bosque justo antes de temporada de caza. De esta manera, nuestros valientes cazadores pueden dar caza a animales que no conocen el territorio, no tienen experiencia y son de media mucho más lentos que los salvajes. Y aún así, consiguen alardear de sus piezas.
La caza no es una broma. Lamentablemente )
Agency: Ogilvy & Mather, Milan, Italy
Client: Ente Nazionale Protezione Animali (ENPA)
Executive Creative Director: Roberto Greco
Client Creative Directors: Giordano Curreri & Marco Geranzani
Art Directors: Giordano Curreri & Francesco Toscano
Copywriter: Marco Geranzani
Photographer: Zona 13
Published: February 2009